Carles Font

Des de Granollers expresso algunes opinions sobre diversos temes: història, actualitat, esports, cultura,...

lunes, enero 15, 2007

Un Rocky de pa sucat amb oli

Pensa amb algú a qui odiïs profundament, posa't uns guants de boxa i colpeja a un sac unes quantes vegades! Ja veuràs com va l'adrenalina! Avui he fet la meva primera classe d'aerobox amb guants de boxa!!! Sí, ja ho sé que sona una mica patètic i fatxenda ja que em podria posar una vena a la mà i ja està. Però com que no n'hi havien de sobres i un portava guants de boxa (o full contact, no sé si són els mateixos) m'ha fet il.lusió posar-me'ls. Cal tenir en compte que la primera vegada que vaig fer aerobox (una espècie de boxa però lògicament sense donar cops a cap altra persona que hi ha per allà sinó a un sac o a l'aire) va ser sense protecció a les mans i els 'nudillos' (ara em fa mandra buscar el diccionari castellà-català) van quedar fets una merda.
Em sentia Rocky Balboa! Per cert ara hi ha la sisena pel.lícula de la saga! Què fot el Sylvester Stallone amb 60 anys lluitant contra el campió del món del moment? Si us plau que no guanyi, que sinó tindrem la setena. Ara me l'estic baixant perquè això s'ha de veure!!!!

2 Comments:

At 4:55 p. m., Anonymous Anónimo said...

Que guanyi!!!!!

 
At 5:22 p. m., Blogger Carles said...

No fotis!!!!!!!

 

Publicar un comentario

<< Home

contador web
contador web