Carles Font

Des de Granollers expresso algunes opinions sobre diversos temes: història, actualitat, esports, cultura,...

miércoles, enero 17, 2007

Eurovision caspós

Ahir a la nit vaig engegar la televisió i vaig quedar flipat al veure Hotel Cochambre en un programa per triar l'artista espanyol que interpretarà la cançó d'Eurovisió!!! Vaig al.lucinar perquè una mica i més i es classifiquen entre els tres primers. Però clar, després de veure qui eren els guanyadors no em va extranyar gens. Si haurien d'haver quedat primers de carrer!!! Però com és que es presenta un grup de festa major (sense tenir un to pejoratiu ni desmerèixer el que fan , que la veritat és que ho fan molt bé: entretenir i divertir i punt i recordant que també fan un espectacle que no és de festa major com el de Sabina). No m'imagino la Salseta del Poble Sec presentant-se a Eurovision.
Però és que la resta que es presentaven era per vomitar: La Década Prodigiosa i una sèrie de personatges dignes del baúl de los recuerdos!!! Però és el que té aquest tipus de concursos. Tot plegat molt patètic! Igual els Hotel Cochambre es volen fer un nom a la resta de Espanya. Segur. Però em va sorprendre que estiguessin en un festival caspós com aquest!

3 Comments:

At 12:28 p. m., Anonymous Anónimo said...

Que hace un antiimperialista como tú viendo Eurovisión!!!! Que no sabes que ese día estaba haciendo Alo Presidente???? Chamacuco que este blog empieza oler a azufre!!!!

Hugo Chávez
Comandante en Jefe de la Revolución Bolivariana.

 
At 4:30 p. m., Anonymous Anónimo said...

Com és que no vas avisar!!!! Ah, no que jo estaria segurament al gimnàs.

 
At 4:51 p. m., Blogger Carles said...

Es igual Javi, no es vas perdre res de bo. Però absolutament res de bo!!!!

 

Publicar un comentario

<< Home

contador web
contador web